Ndiheni të lodhur? Këto ushqime do ju rikthejnë energjitë

May 19, 2017

Evitoni lodhjen duke konsumuar këto ushqime:

Bollgur (1 kupë)
I pasur në fibra dhe proteina, ngrënia e bollgurit për mëngjes ndihmon për të stabilizuar sheqerin në gjak gjatë gjithë ditës.

Salmon (85 gramë)
Ky lloj peshku i pasur në proteina përshpejton metabolizmin dhe rrit energjinë.

Boronica (1/2 kupë)
Boronicat janë të pasura në antioksidues që luftojnë radikalet e lira, të cilat dëmtojnë qelizat dhe shkaktojnë lodhje. Këto karbohidrate të shëndetshme rikthejnë energjitë pa shtuar nivelet e sheqerit.

Thjerrëza (1/2 kupë)
Të pasura në fibra, thjerrëzat ndihmojnë për të rregulluar nivelet e sheqerit në gjak, ndërkohë që përmbajtja në selen përmirëson humorin shkruan Shëndeti.

Avokado (një gjysmë)
Acidet yndyrore tek avokado ulin inflamacionin e lidhur me gjendjet që shkaktojnë lodhje.

Kuinoa (1/2 kupë)
Proteinat dhe aminoacidet tek ky drithë pa gluten ndihmojnë në forcimin e muskujve dhe rikthimin e energjive pas stërvitjes.

Bajamet (1/3 kupë)
Bajamet janë të pasura në magnez, lëndë ushqyese që ndihmon në konvertimin e sheqerit në energji. Ndërsa proteinat dhe fibrat sigurojnë energji pa ndikuar tek linjat trupore.

radio TV
Geek Room

Facebook

LIKE Shqip Top 10

poll