Zgjedhje 2017

    Ndiheni të lodhur? Këto ushqime do ju rikthejnë energjitë

    May 19, 2017

    Evitoni lodhjen duke konsumuar këto ushqime:

    Bollgur (1 kupë)
    I pasur në fibra dhe proteina, ngrënia e bollgurit për mëngjes ndihmon për të stabilizuar sheqerin në gjak gjatë gjithë ditës.

    Salmon (85 gramë)
    Ky lloj peshku i pasur në proteina përshpejton metabolizmin dhe rrit energjinë.

    Boronica (1/2 kupë)
    Boronicat janë të pasura në antioksidues që luftojnë radikalet e lira, të cilat dëmtojnë qelizat dhe shkaktojnë lodhje. Këto karbohidrate të shëndetshme rikthejnë energjitë pa shtuar nivelet e sheqerit.

    Thjerrëza (1/2 kupë)
    Të pasura në fibra, thjerrëzat ndihmojnë për të rregulluar nivelet e sheqerit në gjak, ndërkohë që përmbajtja në selen përmirëson humorin shkruan Shëndeti.

    Avokado (një gjysmë)
    Acidet yndyrore tek avokado ulin inflamacionin e lidhur me gjendjet që shkaktojnë lodhje.

    Kuinoa (1/2 kupë)
    Proteinat dhe aminoacidet tek ky drithë pa gluten ndihmojnë në forcimin e muskujve dhe rikthimin e energjive pas stërvitjes.

    Bajamet (1/3 kupë)
    Bajamet janë të pasura në magnez, lëndë ushqyese që ndihmon në konvertimin e sheqerit në energji. Ndërsa proteinat dhe fibrat sigurojnë energji pa ndikuar tek linjat trupore.

    radio TV
    Geek Room

    Facebook

    LIKE Shqip Top 10

    poll