INTV NEWS SHOWBIZ MAGAZINA MUSIC MOVIES FASHION MED+ SPORTS VIDEOS
11 filmat më të mirë për të mos i humbur gjatë muajit shtator

11 filmat më të mirë për të mos i humbur gjatë muajit shtator

Publikuar më: 15:31 25-08-2022

Blonde

 

‘Blonde’ është një nga filmat më të pritur të vitit – dhe si një nga filmat më të diskutueshëm. Bazuar në romanin e Joyce Carol Oates, filmi është një biografi e Marilyn Monroe (Ana de Armas), por ajo përzien fakte dhe trillime. Ai gjithashtu ka përmbajtje të mjaftueshme seksuale për të fituar një vlerësim NC-17 në SHBA. Disa komentues e kanë akuzuar filmin si shfrytëzues, por regjisori i tij, Andreë Dominik (Vrasja e Jesse James nga The Coëard Robert Ford), nuk kërkon falje. “Është një film kërkues – është ajo që është, thotë atë që thotë,” tha ai për Ben Dalton në ScreenDaily . “Dhe nëse publiku nuk e pëlqen, ky është problemi i audiencës. Nuk kandidon për poste publike… ‘Blonde’ është filmi më i mirë në botë për momentin. Është një kryevepër.

Filmi do të transmetohet në Netflix nga 28 shtatori.

 

 

Don’t Worry Darling

 

Harry Styles dhe Florence Pugh luajnë Alice dhe Jack, një çift që jeton një jetë në dukje perfekte në Amerikën e viteve 1950: ata janë të rinj, të bukur, të martuar dhe të lumtur, Jack ka një punë të paguar mirë, Alice është miqësore me njerëzit e tjerë të zonës. -shtëpiake të dëshpëruara dhe jetojnë në një qytet të shkretëtirës në Kaliforni të krijuar për të qenë një utopi. Por, sigurisht, diçka është shumë e gabuar – dhe shefi i vetëkënaqur i Jack (Chris Pine) mund të jetë pas kësaj. Filmi i dytë i drejtuar nga Olivia Wilde, ‘Dont Worry Darling’ është një ‘tmerr psikologjik’ me jehonë shqetësuese të The Stepford Ëives, The Truman Shoë dhe The Matrix. Detajet janë jashtëzakonisht të pakta, megjithëse Pugh ka përmendur lidhjen e saj me filmat e saj të tjerë. “Unë mendoj se të gjithë filmat e mi kanë atë element të grave që detyrohen të futen në një cep, detyrohen të kenë një mendim, detyrohen në një mënyrë jetese.”i tha ajo Andrea Cuttler në Harper’s Bazaar. “Dhe më në fund, diçka plas.”

Publikohet ndërkombëtarisht nga 23 shtatori

Bros

 

Çuditërisht, kjo është komedia e parë romantike e madhe e Hollivudit që ka pothuajse tërësisht një kast kryesor LGBTQ+. Nuk ka të bëjë me grupin britanik të pop-it. ‘’Bros është bashkë-shkruar nga ylli Billy Eichner (Billy on the Street) dhe drejtori i tij, Nicholas Stoller (Harrimi i Sarah Marshall, Fejesa pesëvjeçare). Eichner luan një njujorkez, i cili është krenarisht beqar derisa takon një avokat të sinqertë dhe të çuditshëm (Luke Macfarlane). Në njeë pikë kyçe, Eichner i tha Brian Hiatt në Rolling Stone , se asnjëri nga njerëzit kryesorë nuk është një stereotip vizatimor. “Ka një ngërç nga personazhet meshkuj homoseksualë që marrim. Dhe një nga qëllimet e mia me ‘Bros’ është ta humbja atë ashpërsi. Doja që personazhet të ndiheshin plotësisht të mishëruar, të komplikuar, qesharak, të trishtuar, tre. -njerëz me dimensione.”

Do të transmetohet me 30 shtator në SHBA dhe Kanada, dhe 28 tetor në MB

The Woman King

 

Nga ‘Ben-Hur’, ‘Spartacus’ te ‘Braveheart’ dhe ‘300’, ne jemi mësuar të shohim burra të bardhë e me muskuj që luftojnë për liri. Por femrat e zeza me muskuj? Jo aq shumë. Tani më në fund kemi ‘The Woman King’, me regji të Gina Prince-Bytheëood. Viola Davis luan si Nanisca, një gjenerale që stërvit grupin e luftëtarëve që mbron një mbretëri të Afrikës Perëndimore në shekullin e 19-të. “Unë kurrë nuk kam pasur një rol si ky më parë,” i tha Davis Krystal Brent Zook në Vanity Fair . “Është transformuese. Dhe të jesh producent në të, dhe të dish se unë kisha një dorë në realizimin e tij… E dija se çfarë do të thoshte për gratë e zeza që ulen në atë kinema. Përgjegjësia është vërtet e lartë.”

Do të publikohet me 16 shtator në SHBA dhe Kanada dhe 4 tetor në MB

Catherine Called Birdy

 

Lena Dunham, krijuesja dhe ylli i serialit televiziv hit ‘Girls’, kalon nga Nju Jorku i shekullit të 21-të në Anglinë e shekullit të 13-të në ‘Catherine Called Birdy’. Përshtatur nga romani i Karen Cushman për të rinjtë, komedia e periudhës feministe të Dunham-it luan Bella Ramsey (Game of Thrones) si një adoleshente e gjallë që dëshiron të jetë po aq e pavarur sa vëllezërit e saj. Kur prindërit e saj të pasur, Andreë Scott dhe Billie Piper, vendosin se është koha që ajo të martohet me një aristokrat të pasur, sado i vjetër dhe i papërshtatshëm që të jetë ai, ajo është e vendosur të prishë planet e tyre. “Ndërsa ndihet shumë larg që një 13-vjeçare po i kërkohet të martohet me një 50-vjeçare”, tha Dunham për P Claire Dodson në Teen Vogue., “Ne kemi ende shumë zakone barbare që kontrollojnë mënyrën se si trajtohen trupat e njerëzve. Ka kaq shumë aspekte të jetës moderne që ende flasin për temat e librit.”

Filmi do të publikohet në kinematë e zgjedhura të SHBA më 23 shtator dhe më pas në Prime Video në mbarë botën nga 7 tetori

Moonage Daydream’

 

‘Moonage Daydream’ nuk është një dokumentar i zakonshëm rock – por atëherë, David Bowie nuk ishte një yll i zakonshëm rock-u. Shkrimtari-regjisori Brett Morgen nuk përpiqet të përshtasë çdo pjesë të jetës dhe karrierës së tij. Në vend të kësaj, ai përqendrohet në zhvillimin personal dhe filozofik të Bowie dhe në veçanti vendosmërinë e tij për të vazhduar të mësojë dhe eksperimentojë dhe të përfitojë maksimumin nga çdo ditë. Rezultati është një portret i gëzueshëm,140-minutësh, i cili të bën të ndjeshëm nga admirimi për Bowie jo vetëm si një muzikant, aktor dhe ikonë stili , por si një qenie njerëzore. “Në çdo hap, filmi i Morgen është një përmbledhje bombastike, tepër stimuluese, prekëse, pohuese e jetës dhe rrezikues e etikës dhe pjekurisë së artistit si person”, thotë Robert Daniels në RogerEbert.. “Me pak fjalë, Moonage Daydream është filmi që Bowie do ta kishte bërë me krenari.”

Filmi del më 16 shtator

 

The Silent Twins

 

June dhe Jennifer Gibbons ishin binjake identike që u rritën në një qytet të vogël të Uellsit në vitet 1970. Fëmijët e vetëm me ngjyrë në zonë, ata u ngacmuan në shkollë, duke u tërhequr përfundimisht nga shoqëria deri në pikën ku krijuan botën e tyre të gjallë të fantazisë dhe refuzuan të komunikonin me askënd përveç njëri-tjetrit. Motrat tashmë kanë qenë subjekt i një kujtimesh, një drame televizive, një shfaqjeje dhe frymëzimi për këngën e Manic Street Preachers Tsunami. Tani ata janë subjekt i filmit të parë në gjuhën angleze nga Agnieszka Smoczyńska e Polonisë. Letitia Ëright (Black Panther) dhe Tamara Laërance (Kindred) luajnë rolet kryesore. “Filmi shikon (në mënyrë delikate) rolin e racës dhe gjinisë në mënyrën se si motrat Gibbons u fshinë nga sistemi,” thotë Peter Bradshaë në The Guardian.. “Dhe Smoczyńska ilustron botën e tyre të fantazisë me sekuenca të animuara kukullash stop-motion që arrijnë të përcjellin vetminë dhe imagjinatat e tyre… Kjo është një histori tërheqëse, e interpretuar mirë – shqetësuese por dhe e trishtë.”

Filmi publikohet më 16 shtator në SHBA dhe Kanada

 

Both Sides Of The Blade

 

Claire Denis ka qenë një nga figurat më të nderuara në kinemanë franceze për dekada, por ‘Both Sides of the Blade’ është “një nga filmat e saj më të mirë deri më tani”, thotë Randy Myers në The Mercury Neës.. Juliette Binoche dhe Vincent Lindon luajnë në rolin e Sara dhe Jean, një prezantuese në radio dhe një ish-lojtar profesionist në futboll, të cilët janë të martuar rreth një dekade – ose kështu duket. Por kur Sara dallon ish-dashnorin e saj François (Grégoire Colin) në një rrugë në Paris, martesa e tyre fillon të prishet dhe të shkërmoqet, dhe kur François i ofron Jean një punë si agjent sportiv, të dy burri dhe gruaja bien nën magjinë e tij. Drama erotike e Denisit është “një romancë dinake, shqetësuese e trekëndëshit që ndez inatet dhe dëshirat e vjetra dhe pasqyron në mënyrë metaforike marrëdhëniet e ngatërruara politike në Lindjen e Mesme”, thotë Myers. “Ky është një filmim mendjemprehtë, i veçantë që sfidon perceptimet tuaja gjatë gjithë kohës.”

Publikuar 31 gusht në Francë dhe pritet të dalë 9 shtator në MB dhe Irlandë

 

See How They Run

 

I drejtuar nga Tom George dhe i shkruar nga Mark Chappell (veteranët britanikë të komedisë televizive bëjnë debutimin e tyre në ekranin e madh). Janë vitet 1950, Sam Rockëell dhe Saoirse Ronan luajnë një inspektor policie të lodhur, të cilët janë caktuar të hetojnë një vrasje brutale në një teatër në Londër. Adrien Brody është anëtari i ekuipazhit që ka një fund të tmerrshëm, pikërisht kur producentët e një shfaqjeje po planifikojnë ta kthejnë shfaqjen e tyre hit në një film. Dhe të dyshuarit / viktimat e ardhshme përfshijnë David Oyelowo, Ruth Wilson, Reece Shearsmith, Shirley Henderson dhe Harris Dickinson, i cili luan një Richard Attenborough të ri. Gjithçka tjetër në lidhje me këtë mister të vrasjes farsë është, mirë, një mister, por, si me ‘Knives Out’, sa më pak të dini paraprakisht, aq më argëtues duhet të jetë.

Filmi do të dalë 9 shtator në MB dhe Irlandë, dhe 30 shtator në SHBA dhe Kanada

 

Pincchio

 

Le të fillojë beteja e Pinocchios! Matteo Garrone bëri një adaptim të mrekullueshëm italian të romanit klasik të Carlo Collodi në 2019, por kjo nuk i ka penguar dy regjisorë të famshëm të hyjnë me versionet e tyre. Në nëntor, ne do të shohim animacionin e errët satirik stop-motion të Guillermo del Toro. Por së pari kemi xhirimin e filmit vizatimor të Disney nga Robert Zemeckis live-action / CGI. Tom Hanks luan si Geppetto marangozin e vetmuar, Benjamin Evan Ainsëorth luan djalin prej druri, Cynthia Erivo është Zana Blu që sjell në jetë Pinokun dhe Joseph Gordon-Levitt zërin e animuar Jiminy Cricket. Duke e gjykuar nga traileri , Zemeckis e ka ndjekur nga afër filmin vizatimor, por nëse ai përfshin skenën në të cilën Pinoçhio pi një puro masive, kjo mbetet për t’u parë.

Në Disney+ nga 8 shtatori

 

Do Revange

 

‘Do Revange’ një komedi e zezë-thriller i bashkë-shkruar dhe drejtuar nga Jennifer Kaytin Robinson. Drea (Camila Mendes) është bleta mbretëreshë, imazhi i së cilës shkatërrohet kur i dashuri i saj nxjerr kasetën e tyre seksuale; Eleanor (Maya Haëke) është fëmija indie që përjashtohet kur një shok klase e akuzon atë se është një lezbike. Dhe kështu, dy vajzat komplotojnë për të rrëzuar armiqtë e mëdhenj të njëra-tjetrës. Robinson i tha Erica Gonzales në Ellese se filmi i saj eksploron kulturën e zhdukjes, përgjegjësisë dhe ndryshimin e identiteteve të adoleshentëve – por ky nuk është qëllimi i tij kryesor. “Ne duam që ju të kaloni një kohë të mirë,” thotë ajo. “Ne nuk po përpiqemi të zgjidhim paqen botërore. Kjo nuk është një deklaratë e madhe politike. Është thjesht një film me të vërtetë argëtues që duket i lezetshëm dhe luan një grup aktorësh vërtet të shkëlqyer që janë në krye të zanatit të tyre dhe janë gjithashtu thjesht të mrekullueshëm .”/panoramaplus.al

Article Logic
Execution time: 0.0043070316314697