Instagram po teston një veçori të re "Promote for Story" që do të lehtësojnë bizneset dhe reklamuesit për të synuar nje audience me te gjere. Ngjan shume me platformën "Boost" të Facebook dhe reklamuesit do të jenë në gjendje të targetojnë përdorues të caktuar bazuar në një sërë karakteristikash.
Nëpërmjet "Promote", faqet e Instagram Business do të jenë në gjendje të tregojnë storyt e tyre për audiencat më të mëdha pa bërë shume pune dhe sigurisht per te fituar me shumë shikime. Bizneset mund të zgjedhin të targetojnë përdoruesit bazuar në ngjashmërinë e ndjekësit, vendndodhjen ose parametrat e tjerë të synuara nga Instagram.
Facebook konfirmoi se po teston tiparin e Instagram Promote në mbarë botën, por nuk ka një afat kohor
Çfarë do të thotë kjo për shumicën e përdoruesve në Instagram është se ata mund të fillojnë të shohin reklama te ndryshme neper storyt e tyre.
©️insmart.al