Ky model ilustron angazhimin e Chevrolet dhe General Motors për sjelljen e versioneve të reja te automjeteve elektrike. Markat e GM nuk janë të përfshira në asnjë prej serive aktuale të garave EV si Formula E, por eCOPO mund të jetë një shenjë se ata po mendojnë rreth saj, ndërsa kompania lëviz drejtimin e saj drejt energjisë hibride dhe elektrike.
ECOPO është larg nga makina e parë që është rimodeluar me energji elektrike. Tre vjet më parë Ford ktheu Mustangun e tij të 1968 në një përbindësh elektrik me 800 kuaj fuqi. Një kompani me bazë në Maryland e quajtur Genovation kohët e fundit shndërroi një Corvette Chevy moderne në një EV të ngjashme të fuqishme. Duke parë një kompani qe mbështet përpjekjet për të bërë një makinë si kjo, tregon se ka interes në garëne makinave elektrike.
Në fakt, Shoqata Kombëtare Hot Rod (NHRA) vlerësoi konceptin këtë javë. "Përkushtimi i Chevrolet për inovacionin dhe performancën është i dukshëm në këtë mjet të ri konceptesh".
NHRA ka diskutuar dhe eksploruar mënyrën se si makinat elektrike po evoluojnë për të përcaktuar se si do te shkojmë drejt së ardhmes . COPO e re Camaro është një zhvillim i mrekullueshëm në këtë proces. "
Modeli i fundit ju ka dy motorrre me më shumë se 700 kuaj fuqi dhe 600 kuaj fuqi Chevy thotë se duhet të jetë i mirë për te arritur çerek-milje në të paktën per 9 sekonda por inxhinierët e tij ende po kryejnë teste përfundimtare.
Chevy nuk ka zbuluar madhësinë e saktë të paketës së baterive të Camaro-s ose se sa mund të jetë sasia e saj, por ka treguar për kilometrazhin e gazit qe do te jetë një V8 me 7 litra.
© insmart.al