INTV NEWS SHOWBIZ MAGAZINA MUSIC MOVIES FASHION MED+ SPORTS VIDEOS
Çmimi i reklamave në Facebook po rritet pas ndryshimit të News Feed

Çmimi i reklamave në Facebook po rritet pas ndryshimit të News Feed

Publikuar më: 12:25 26-03-2018

Çmimi i reklamave në Facebook është rritur që kur platforma bëri ndryshime në algoritmin e News Feed duke mos patur prioritet përmbajtjen e publikuesve të ndryshëm, sipas të dhënave nga kompania teknologjike AdStage për Recode.

Facebook njoftoi ndryshimin e News Feed në Janar dhe AdStage konstatoi se CPMt (kosto për 1000 përshtypje të reklamave) u rritën në 122% në krahasim me muajt më parë.

Ndryshimi i algoritmit të Facebook do të thotë që më pak artikuj lajmesh dhe reklama janë duke u shfaqur tek përdoruesit, duke çuar në më pak përshtypje ndaj reklamave. Për më tepër, Facebook njoftoi se në nivel global, përdoruesit mesatarisht shpenzojnë dy minuta më pak në ditë në platformë. Duke supozuar se reklamuesit kanë mbajtur konstant buxhetet e tyre në Facebook, kjo do të çonte në CPM më të larta për reklama në këtë platformë.

Vlen të përmendet se sistemi i reklamave në Facebook në fund të fundit është mekanik – është një proces ankandi që përcakton çmimet në bazë të kërkesës dhe konkurrencës dhe nuk është i njëanshëm ndaj blerësit, pavarësisht nëse është një markë e madhe apo një fushatë politike.

Megjithatë, ulja e përshtypjeve të reklamave nuk ka penguar të ardhurat nga reklamat e platformës sociale – Facebook fitoi 12.8 miliardë dollarë nga të ardhurat e reklamave në tremujorin e 4-ët 2017. Për të siguruar që përshtypjet e ulura të reklamave nuk ndikojnë negativisht në fundin e saj, Facebook mundet të përqëndrohet në rritjen e bazës së klientëve të saj në reklama përmes bizneseve të vogla, të cilat ai pret të jenë një kontribues i madh në rritjen e ardhshme.

allweb-hero-img.png


A menaxhoni çdo ditë rrjetet sociale për kompaninë tuaj?

Në datë 29-30 Mars, ju ftojmë të bëheni pjesë e trajnimit profesional, mbi Strategjinë dhe Marketingun në Rrjetet Sociale.

Ky trajnim synon të ofrojë njohuri të përditësuara, diskutime rreth rasteve konkrete që do t’ju ndihmojnë të rrisni biznesin tuaj. Duke ndjekur trajnimin, ju do të keni mundësi të mësoni më shumë për Facebook, si të maksimizoni efektin e Instagram, si ta përdorni YouTube në mënyrën e duhur dhe si të punoni me influencuesit.

Pjesa e fundit e trajnimit është e rezervuar për disa punë praktike drejt teknikave më efektive të reklamimit duke përdorur platformën e reklamave në Facebook.

Për më tepër informacion mbi temat që do zhvillohen klikoni KËTU

Për të prenotuar biletën tuaj, klikoni KËTU

Article Logic
Execution time: 0.0036568641662598