Apple mund të përdorë suksesin e iOS-it në më shumë mënyra: zgjedhja e shërbimeve të përcaktuara në sistem, në fakt, do të varet nga sa paguhet kompania. Në rastin e kërkimit, Google arriti një marrëveshje me rivalin që të jetë motor kërkimi i parazgjedhur për vitin 2018, vlera e të cilit vlerësohet në 3 miliardë dollarë. Kjo marrëveshje do të rinovohej për vitin e ardhshëm dhe Apple do të kërkonte 9 miliardë.
Kjo rritje është për shkak, nga njëra anë, në nënvlerësimin e viteve të mëparshme, nga ana tjetër në një zgjerim të shërbimit të ofruar. Në vitin 2014 marrëveshja ishte me vlerë 1 miliard, vitin e kaluar 3 miliardë; për Apple këto shifra do të kishin qenë shumë të ulëta. Google gjithashtu është bërë motori i kërkimi i parazgjedhur për Siri dhe Spotlight, gjë që rrit vlerën e marrëveshjes.
Jo vetëm për shkak të madhësisë së tyre, por edhe për shkak të demografisë, ekosistemi Apple do të jetë një treg i rëndësishëm për Google dhe të humbasi pozitën e motorit të kërkimit të parazgjedhur do të ishte një problem shumë i madhë për Google.
Për këtë arsye Google ka të ngjarë të vendosë të paguajë shumën e kërkuar: përfitimet që mund të nxirren nga marrëveshja janë më të mëdha se kostoja e vetë marrëveshjes. Analisti Rod Hall parashikon që vitin e ardhshëm kjo shifër do të arrijë në 12 miliardë: rritja e Apple në shërbimet botë, ndërsa i rëndësishëm në vetvete në lidhje me shërbimet e zhvilluara brenda vendit do të jetë i qëndrueshëm në masë të madhe gjithashtu nga ky lloj i marrëveshjes.