Ayumi Saito u nda nga i dashuri i saj në moshën 22-vjeçare dhe gjeti një mënyrë të lehtë për të marrë veten nga boshllëku që ai i la.
Vajza nga Tokio shkarkoi një lojë romance në telefonin e saj dhe u bë një nga miliona gra në Japoni që transformoi intimitetin e jetës reale në një fantazi.
Që prej momentit kur loja doli në “treg”, ajo dhe mijëra vajza të tjera u mahnitën pas saj duke e fokusuar më shumë tek intimiteti online.
Në një shoqëri ku 44.2 për qind e vajzave, pothuajse gjysma në një mijë në moshat 18-34 janë të virgjëra, kjo industri me sa duket është shndërruar në një mani për intimitet në Japoni.
Nga ana tjetër, Ayumi, sot 31- vjeçe u shpreh për CNN:
U ndjeva e vetmuar. Meshkujt japonez tremben dhe nuk janë lajkatues të mirë ndaj grave. Por vajzat duan të dëgjojnë fjalën “të dua”. Kur isha e lodhur në fund të ditës, para se të flija, fjalët e tij më lehtësonin shumë”
Në vitin 2014, industria e lojërave romantike në Japoni arriti vlerën në 130 milionë dollarë.