Instagram po teston llogarite e reja të që do t'i japin faqe të biznesit, bloggereve dhe profilet më të famshme aftësinë për të filtruar mesazhe të drejtpërdrejta dhe të ofrojnë analiza më të hollësishme mbi aktivitetin e tyre dhe të ndjekësve.
Opsioni i ri aktualisht është duke u testuar me një grup të vogël përdoruesish, por pritet të përhapet në llogaritë e përdoruesve diku vitin e ardhshëm. Veçori e re do të thotë se krijuesit mund të kufizojnë kush ka aftësinë t'i kontaktojë. Ata gjithashtu mund të kenë akses në të dhëna përsa i përket sa shumë njerëz po ndjekin ose nuk ndjekin llogarinë e tyre dhe përdorin tag të ndryshme për të ndihmuar në rritjen e faqes ose në kërkesa të tjera të biznesit.
Njësoj si përdoruesit e verifikuar të Twitter, Instagram duket se u jep influencuesve dhe të famshëm një kontroll më të madh mbi përvojën e tyre në aplikacion.
©️insmart.al