Instagram çdo ditë e më shumë po na sjell risi të reja dhe e fundit ka të bëjë me ata që e përdorin këtë rrjet social si “biznes”.
Shumë personazhe të njohur dhe celebritete reklamojnë shumë gjëra në rrjetet e tyre sociale dhe tashmë Instagram po teston një risi të re pasi kërkon që të publikohen të gjitha përmbajtjet e markës që reklamohet me këtë metodë të sponsorizuar “sponsored”. Instagram po krijon një format të standartizuar ku postimet identifikohen në krye të fotos me këtë shkrim “Paid partnership ëith...” që tregon se më kë ka bashkëpunuar personi i cili reklamon produktin dhe për t’i dhënë atij të dhënat rreth performancës së produktit që ka reklamuar, pra si ka ecuar marketingu.
Zyrtarët e Instagram janë shprehur se do e bëjnë këtë opsion të mundshëm për të gjitha adresat që kanë akses në “Insights” të Instagram-it, ose te statistikat(të dhënat) e Instagram.