Bazuar në të dhënat e Transparency International, kur bëhet fjalë për lobimin e kompanive teknologjike në Europë, Microsoft mban vendin e parë si kompania që shpenzon më shumë.
Gjigandi i softuerëve ka patur 84 takime të nivelit të lartë në nga 2014-ta me Komisionin Europian dhe ka shpenzuar 4,5 milionë euro duke lobuar.
Vendin e dytë e mban kompania Google me 4.25 milionë euro të shpenzuara në 153 takime të nivelit të lartë, një kompani e cila u ndëshkua nga Komisioni Europian me një gjobë të majme prej 2.6 miliardë eurosh për praktika të pandershme në rezultatet e kërkimit.
Sipas renditjes së Transparency International vendin i tretë i takon Amazon me 1.75 milionë euro të shpenzuara në 33 takime të nivele të larta.
Në vend të katërt renditet Facebook me 1 milionë euro të shpenzuara në 68 takime të nivele të larta.
Në vendin e pestë renditet Apple përsëri me 1 milionë euro të shpenzuara në 26 takime të nivele të larta.