YouTube dhe Eventbrite jane bere partner për t'i dhënë fansave një mënyrë të drejtpërdrejtë për të blerë bileta për shfaqjet live të artistëve te tyre te preferuar.
Një buton do të shfaqet poshtë videove te kengetareve ne kanalet artistike zyrtare (si Post Malone, Ariana Grande dhe Drake), të cilat fansat mund t'i përdorin për të blerë bileta direkt përmes Eventbrite. YouTube do të vazhdojë të shtojë më shumë artistë te mundet ne sherbimin e ri. Kompania më parë ka bashkëpunuar me Ticketmaster për të ofruar një eksperiencë të ngjashme por me pakicë. Marrëdhënia e Eventbrite dhe Ticketmaster me shërbimin e videos nënkupton se "YouTube tani mbulon më shumë se 70 për qind të tregut amerikan të biletave".
YouTube është bërë qendër muzikore, me 60 për qind të amerikanëve midis moshës 35 dhe 54 vjeç duke pretenduar se vizitojnë faqen e internetit të paktën një herë në javë për përmbajtjen e muzikës, kjo sipas një studimi të Google.