Një restaurant sushi në Milano e përcakton totalin e fatures te klienteve të saj bazuar në popullaritetin e tyre në rrjetet sociale.
Çdokush që ka një llogari Instagram me më shumë se 1.000 followers mund të marrë pjesë duke postuar një foto me hashtag #thisisnotasushibar.
Konsumatorët me 1,000 deri në 5,000 ndjekës marrin një pjata të lirë, ata me 5,000-10,000 marrin falas dy pjata, dhe blogerët e mëdhenj me 50,000 deri në 10,0000 ndjekës mund të marrin tetë pjata falas.
Celebrities dhe kushdo që mund të mbajnë 100.000 pasuesit do të marrin të gjithë vaktin e tyre falas.
Themeluesi i barit të sushi Matteo Pittarello, i cili shpreson të bëjë një sistem të përhershëm, tha se ky marifet ishte frymëzuar nga serija dy-stapike e Charlie Brooker e Sci-Fi Black Mirror.
Kjo nuk është një Sushi Bar ka 3,404 ndjekës në Instagram, me sa duket duke i dhënë të drejtën intern të medias sociale në një pjatë të lirë të sushi. Çdokush që ka një llogari Intagram me më shumë se 1,000 mund të marrë pjesë duke postuar një snapshop në Instagram me hashtag #thisisnotasushibar .
Konsumatorët me 1,000 deri në 5,000 ndjekës marrin një kurs të lirë, ata me 5,000-10,000 marrin falas dy kurse, dhe blogerët e mëdhenj me 50,000 deri në 10,0000 ndjekës mund të marrin tetë enët falas.
Celebrities dhe kushdo që mund të mbajnë 100.000 pasuesit do të marrin të gjithë vaktin e tyre falas.
Themeluesi i barit të sushi Matteo Pittarello, i cili shpreson të bëjë një sistem të përhershëm, tha se marifet ishte frymëzuar nga serija dy-stapike e Charlie Brooker e Sci-Fi Black Mirror.