Industria e automobilave nuk ka qenë kurrë në presion më të madh se sot. Tregu kërkon përherë e më shumë risi teknologjike dhe per kompanitë tradicionale që kanë vazhduar për vite që të zhvillojnë makina dhe jo mikroçipa mbijetesa po bëhet e vështirë në aspektin afatgjatë.
Ford u bë kompania e parë që ndau një repart të pavarur vetëm për të prodhuar komponentët teknologjikë të makinave të kompanisë. Sot Daimler ka bërë të njëjtën gjë.
Daimler AG tani ka 3 reparte, ndër të cilët: Mercedes-Benz, Daimler Trucks(shiten nën brandin e Mercedes) dhe Project Future(reparti i ri).
Kompania po ashtu ka konfirmuar që bashkëpunimi me kompanitë e Sillicon Valley do të vazhdojë, por ama synohet që të shkëputet varësia nga ata. Prapëseprapë, është e vështirë që Mercedes të arrijë të zhvillojë CPU apo GPU aq të fuqishëm sa duhen për autonomus driving.
-------------------------------------
MEQË JE KËTU
IN Smart të fton të na bashkohesh në grupin privat të Facebook ku mund të diskutojmë risitë e teknologjisë, problemet që ti mund të kesh me smartphone tënd dhe të njihemi me njëri-tjetrin në komunitetin më të madh dedikuar të apasionuarve pas teknologjisë.