Po përflitej para disa muajsh, por tashmë është gati-gati zyrtare, të paktën kështu u shpreh themeluesi i Instagram.
Ky rrjet social ka publikuar një opsion të ri të publikimit të videove, i cili lejon përdoruesit të postojnë video të gjata. Aplikacioni lejon përdoruesit për herë të parë të krijojnë përmbajtje që arrijnë 60 minuta.
Nuk është e qartë nëse videot më të gjata do përfshijnë reklamat ose nëse përdoruesit do të paguajnë për përmbajtjen e tyre ashtu siç funksionon në platformën e YouTube. Duke folur ekskluzivisht për Neësbeat, themeluesi i Instagram, Kevin Systrom tha se nuk po nxiton për ta bërë këtë. Instagram do të shfaqë një video ku tregon se si do të funksionojë opsioni i ri. Eksperti i teknologjisë Alex Brinnand zbuloi se ky veprim do ta bëjë Instagram një lojtar më dominues në industrinë e mediave sociale.
Pra Instagram po përpiqet të sfidojë YouTube?