Mark Zuckerberg ende beson në Oculus. Pasi e bleu atë për 2.5 miliardë dollarë katër vjet më parë kur sinjalet që vinin nga tregu i realitetit virtual ishin më inkurajuese, kreu i Facebook synon të këmbëngulë dhe të përpiqet të krijojë një ekosistem të konsumatorit rreth VR. Në San Francisko ai paraqiti një shikues të ri të quajtur Quest, i pavarur, por jo me një çmim shumë të ulët. I bashkohet Oculus Rift dhe Oculus Go, në mënyrë strategjike dëshiron të qëndrojë mes dy dhe më pas duke treguar për një përdorues të realitetit virtual më pak të rastit. Për të "shtyrë" produktin e ri, ishte edhe Mark Zuckerberg personalisht që dëshironte të theksonte probabilitetin dhe lëvizshmërinë, duke synuar kështu një device gjithnjë e më pak të lidhur me PC dhe duke parë botën e argëtimit social dhe celular.
Nga një këndvështrim teknologjik, ata shpjeguan, sensorët e jashtëm së bashku me ato të kontrollorit do të lejojnë stabilitet më të madh dhe sinkronizim të imazheve. Me pak fjalë, qëllimi është të simulojnë saktësinë që tani është arritur me ndihmën e fuqisë informatike të një PC. 50 tituj do të jenë të disponueshme në nisje, duke përfshirë një seri ekskluzive kushtuar Star Wars dhe titullit Vader Immortal: Një Star Wars VR Series.