Një studim i ri i bërë nga Partnerët e Kërkimit të Inteligjencës të Konsumatorëve (CIRP) thotë se përdoruesit e Android kanë më shumë besnikëri ndaj markës sesa përdoruesit e iOS.
Raporti thotë se jo vetëm që besnikëria e Android është rritur që nga fillimi i vitit 2016, por aktualisht është më e larta që ka qenë ndonjëherë.
Për të matur besnikërinë aktuale ndaj çdo platforme, studimi shihte përqindjen e klientëve amerikanë që qëndruan me sistemin e tyre operativ pas përmirësimit të telefonave të tyre në 2017. 91% qëndruan me Android, ndërsa 86 përqind qëndruan me iOS. Mike Levin, partner dhe bashkë-themelues i CIRP, tregon se "Me vetëm dy sisteme operativë celularë në këtë pikë, duket se përdoruesit tani zgjedhin një, mësojnë atë, investojnë në aplikacione dhe magazinimin dhe rrinë me të".
Besnikëria e markës për iOS dhe Android ka ndryshuar gjatë viteve. Në vitin 2013, përdoruesit e iOS ishin më besnikë, por nga janari 2016 deri në dhjetor 2017, Android kane rolin udhëheqës, duke filluar nga 89 në 91 për qind, ndërsa besnikëria e iOS varionte nga 85 në 88 për qind. Megjithatë, CIRP thotë se vlen të përmendet se shkalla e këtyre është e ndryshme nga numri i njerëzve . Android ka një bazë më të madhe të konsumatorëve sesa iOS, kështu që numri i njerëzve që kalojnë nga iOS në Android është i barabartë ose më i madh se numri i njerëzve që kalojnë nga Android në iOS.
© insmart.al