Një grup kërkimor me anëtarë përfshirë Porsche dhe BMW ka zbuluar një prototip të ri 450 kW në Gjermani (nëpërmjet New Atlas), i cili ka një kapacitet prej tre herë më të madh se ajo e superchargers ekzistuese të Tesla. Furnizimi me kaq shumë energji do të thotë se stacioni i ri, i ndërtuar nga grupi i kërkimit FastCharge, mund të furnizojë rreth 100 km (62 milje) në vetëm tre minuta ose të ngarkojë një BMW i3 nga 10 në 80 për qind në 15 minuta.
Nga ana tjetër, Superchargers Tesla aktualisht kanë një kapacitet maksimal prej 145 kW. Megjithatë, FastCharge nuk ka gjasa të mbajë këtë të njëjtën kapacitet për kohë të gjatë.Tesla tashmë ka përmirësuar rrjetin e saj nga 120 kW në të kaluarën dhe planifikon të rrisë kapacitetin maksimal të rrjetit të tij në 250 kW vitin e ardhshëm.
Stacioni i ri i FastCharge mund të ketë një kapacitet të lartë teorik, por shuma aktuale e energjisë elektrike e tërhequr nga automjetet elektrike mesatare ka të ngjarë të jetë shumë më pak për momentin,të paktën derisa makinat të arrijnë lart. Prototipi Porsche Taycan që u përdor në demonstratë (i cili do të lançohet vitin e ardhshëm) tërhoqi pak më shumë se 400 kW, ndërsa automjetet e tjera si Audi E-Tron ose Jaguar I-Pace mund të tërheqin 150 kW dhe 100 kW , respektivisht. Stacioni i prototipit të FastCharge mbështet makina me dy sisteme baterish 400 dhe 800 V dhe automatikisht do të zgjedhë atë më të mirë për t'u përdorur kur është e mbyllur në një automjet.
Ekziston edhe problemi i disponueshmërisë. Megjithëse FastCharge ka ngarkuesin e vet prototip në Gjermani, do të duhet kohë që infrastruktura të bëhet gjerësisht e disponueshme. ©insmart.al