YouTube kohët e fundit ka filluar të nxjerrë një sërë filmash artistikë që vëzhguesit ti shikojnë pa pagesë, si Terminator dhe Rocky.
Platforma filloi publikimin e filmave në tetor me një kategori "FREE TO WATCH" në seksionin e saj , kur nderkohe zakonisht përdoruesit i kanë blerë tradicionalisht ose kanë parë me pagese filmat.
Filmat vijnë me ndërprerje komerciale, me reklama pop-up që shfaqen në intervale të rregullta. Rohit Dhawan, drejtori i menaxhimit të produktit YouTube, tha se AdAge është kompania e parë që mundësoi për konsumatorët dhe reklamuesit këtë opsion, dhe mund të jetë një mënyrë për të qënë "sponsor" apo të japë shfaqje ekskluzive.
Kjo mund të jetë një audiencë e madhe e re për një rrjet të gjerë klientesh nga kompani te ndryshme që në kembim te ketyre filmave do të marrin reklama që do të shfaqen për të gjithë përdoruesit e YouTube. © insmart.al