Një grup tregtar që përfaqëson autoritetet e makinave dhe kamionëve të Kalifornisë ka paraqitur një peticion me Bordin e ri të automjeteve të shtetit për të ndalur Volvo që të ofrojë makina në një model të abonimit. Regjistrimi, i raportuar për herë të parë nga Teslarati, është një përshkallëzim i përpjekjeve të grupit të tregtarëve për të penguar programin e abonimit të Volvo, i cili u bë publik në fund të vitit të kaluar.
Shërbimi i abonimit, i quajtur "Care by Volvo", u njoftua në gjysmën e dytë të vitit 2017. Konsumatorët regjistrohen në një makinë për dy vjet dhe bëjnë pagesa fikse mujore prej rreth 750 dollarësh (çmimet ndryshojnë në varësi të modelit). Ky çmim mbulon pak më shumë se një qiratë tipike dhe sigurimi dhe mirëmbajtja janë të përfshira dhe nuk ka pagesë paraprake.Konsumatorët gjithashtu mund të tregtojnë një makinë për një të ri pas 12 muajsh, e cila është e ngjashme me mënyrën se si Apple drejton programin e saj të përditësimit të iPhone . Konsumatorët ende marrin pjesë në shitëset e Volvo, dhe duhet të kenë edhe servisimet e tyre në një.
Grupi që synon të ndalojë Volvo është Shoqata e Kalifornisë së Re për Tregtarët e Makinave (CNCDA), e cila përfaqëson më shumë se 1,000 shitje të makinave dhe kamionëve franchised në mbarë shtetin, sipas dosjes. CNCDA e quan Care nga Volvo një "dredhi të zgjuar, por ilegale të marketingut".
Duke ofruar të gjitha këto shërbime që zakonisht përfshihen në një qira tradicionale, CNCDA thotë se Volvo shkel ligjet e shtetit që ndalojnë konkurrencën midis prodhuesve dhe tregtarëve.
Sipas faqes së internetit të NMVB, peticioni do të duhet të rishikohet nga stafi ligjor i bordit, përpara se të adresohet në mbledhjen e ardhshme të bordit . ©insmart.al