Nëse ecni vetëm 3 orë në javë benefitet janë këto

May 17, 2017

Aktiviteti sportiv është shumë i rëndësishëm për shëndetin tonë dhe këtu përfshihet çdo lloj aktiviteti fizik.

Ecja është aktiviteti fizik i cili ndodh çdo ditë dhe në mënyrë të natyrshme.

Më poshtë mund t’i gjeni disa nga dobitë e ecjes të cilat mund t’ju befasojnë:

1. I lufton gjenet të cilat e promovojnë shtimin e peshës: Hulumtuesit e Harvardit studiuan 32 lloje të gjeneve të cilat e promovojnë shtimin e peshës, tek 12.000 individ, për të përcaktuar sa i madh është kontributi i tyre në peshën trupore. Ata gjetën se tek ata individ të cilët bëjnë ecje të shpejtë për të paktën 1 orë në ditë, efekti i këtyre gjeneve ishte përgjysmë më i vogël.

2. E ul ndjenjën e urisë: një numër studimesh nga Universiteti i Exeterit gjetën se ecja për 15 minuta mund të shuaj nevojën për të ngrënë çokollatë dhe poashtu mund të ulë sasinë e çokollatës të cilën e hani gjatë situatave stresuese. Një studim i ri poashtu konfirmon se ecja e zvogëlon ndjenjën e urisë për pothuajse të gjitha produktet me shije të ëmbël.

3. Ul rrezikun për t’u prekur nga kanceri i gjirit: studiuesit tashmë e kanë vërtetuar se çfarëdo forme e aktivitetit fizik ka efekte pozitive kundër kancerit të gjirit. Shoqëria Amerikane e Kancerit në një hulumtim i cili u fokusua kryesisht në efektin e ecjes kundër kancerit të gjirit vërtetojë se femrat të cilat ecnin 7 osë më shumë orë në javë, kishin 14% gjasa më pak për tu prekur nga kanceri i gjirit sesa ato të cilat ecnin 3 ose më pak orë në javë. I njëjti studim po ashtu argumenton që kjo mbrojtje vlen edhe për femrat potencialisht të rrezikuara nga kanceri i gjirit sikurse femrat obeze dhe ato që përdorin shtesa hormonale.

4. Lehtëson dhimbjen e nyjeve: disa studime kanë gjetur se ecja zvogëlon dhimbjen e shkaktuar nga artriti dhe ecja e afërsisht 10 km në javë parandalon formimin e artritit në veçanti. Ecja mbron nyjet – veçanërisht gjunjët dhe ijet, pjesë këto shumë të rrezikuara nga artriti – duke i lubrifikuar ato dhe duke forcuar muskujt që i rrethojnë këto pjesë.

5. E përmirëson sistemin imunitar: ecja mund të ndihmojë në parandalimin e gripit sezonal. Një studim më mbi 1000 pjesëmarrës të të dy gjinive gjeti se ata të cilët ecin 20 minuta në ditë, të paktën 5 ditë në javë, totalisht kishin 43% më pak ditë të sëmuar nga gripi sesa ata të cilët bënin aktivitet fizik 1 ose më pak herë në javë. Për më tepër, edhe nëse ju shfaqej gripi, kishin simptoma më të butë dhe shëroheshin më shpejtë.

radio TV
Geek Room

Facebook

LIKE Shqip Top 10

poll