Rrjeti social po bashkëpunon me MTV Studios për të nisur një version të ri te The Real World. Shfaqja do të përfshijë tre sezone specifike për SHBA, Meksikë dhe Tajlandë. Është vendosur të bashkë-prodhohet nga MTV Studios dhe dhe qe ndihmoi në krijimin e Real World, Street Rules apo Keeping up with Kardashians.
Lajmi, i shpallur në shfaqjen e MIPCOM në Cannes, Francë, shënon një nga shfaqjet e para të Facebook-it - jashtë sferës së dokumentarit dhe lajmit . Pjesa më e madhe e programimit të Facebook Watch është përqendruar në lajme apo sporte dhe ka përfshirë partneritetin me markat ekzistuese si CNN, Fox News dhe MLB.Kompania planifikoi të shpenzojë më shumë se 1 miliard dollarë për përmbajtjen në 12 muajt e ardhshëm.
Përveç Real World, Facebook njoftoi një zgjerim ndërkombëtar të shfaqjes interaktive të Lojërave të Konfidit për tregjet në Evropë, Lindjen e Mesme, Azinë dhe Amerikën Latine. Gjithashtu po lançon një shfaqje të re të quajtur "The Most Amazing Dog".