Instagram lançoi tre karakteristika të reja që do të ndihmojnë shitësit të fitojnë më shumë ekspozim për produktet që promovojnë në platformë.
Përdoruesit e Instagram tani do të kenë një opsion "koleksioni shoping" që ata mund t'i ruajnë produktet. Pasi të klikoni një tag produkti në një Story ose në një post ,mund te merrni informacione te drejteperdrejte per ate produkt.
Instagram ka futur një ikonë shoping në këndin e poshtme të majtë të videove të markës që i sipërfaqeve të produkteve të paraqitura në video, duke e bërë të lehtë për përdoruesit të shohin çmimet e produkteve.
Një skedë e re dyqanesh për profilet e biznesit. Profilet e biznesit të Instagram tani do të përfshijnë një skedar të dyqaneve që u lejon përdoruesve të shfletojnë produktet nga biznesi. Skeda e dyqanit do të përfshijë një feed të imazheve të produktit që mund të klikohen për të parë informacionin e produktit dhe postin që paraqiti produktin.©️insmart.al