Gazetari i biznesit, Sapna Maheshwari shkruan se markat tani po arrijnë tek nanoinfluencuesit, një term "që përdoren nga kompanitë për të përshkruar njerëzit që kanë vetëm një mijë ndjekës dhe janë të gatshëm të reklamojnë produktet në mediat sociale", për të përhapur rrjedhën e tyre shoqërore me #ads.
Sipas Shoqatës së Reklamuesve , deri në 75 përqind e reklamuesve kombëtarë aktualisht marrin pjesë në marketing të influencuar dhe 43 përqind e atyre kompanive po planifikojnë të zgjerojnë buxhetin e tyre të influencës në vitin e ardhshëm.
Ndërsa raporton se Kylie Jenner fiton 1 milion dollarë për postim në Instagram për 119 milionë pasuesit e saj, dhe vlerëson sipas statistikave mikroinfluencuesit fitojne rreth 1.000 dollarë për 100.000 followersa
Shkurtin e kaluar, nje markë për kujdesin e lëkurës Clean & Clear kishte me më pak se 500 ndjekës për të postuar në foto lidhje me produktin e saj. Sot ne baze te reklamimeve te ndryshme ajo ka arritur ne mijra followers e gjitha kjo vetem nepermjet reklamimit te produkteve nga Influecer te famshem ne instagram.
70 për qind e konsumatorëve thonë se ata janë të ndikuar nga miqtë dhe anëtarët e familjes në internet, ndërsa vetëm 32 për qind pretenduan të ndikoheshin nga "influencues" .Por nje gje eshte e sigurt marketingu eshte pika me e forte e Instagram qoftë për bisnez apo për perdorim personal. © insmart.al