INTV NEWS SHOWBIZ MAGAZINA MUSIC MOVIES FASHION MED+ SPORTS VIDEOS
Skandali i rradhës. IPhone merr flakë në xhepin e një klienti. Ja si i përgjigjet shërbimi klientit Apple

Skandali i rradhës. IPhone merr flakë në xhepin e një klienti. Ja si i përgjigjet shërbimi klientit Apple

Publikuar më: 10:04 30-12-2018

Një iPhone XS Max vetëm tre javësh thuhet se mori flakë ndërsa ishte në pantallonat e pronarit të tij, i cili aktualisht po shqyrton veprime ligjore kundër Apple për shkak të reagimit të saj të dukshëm të pakënaqur ndaj incidentit.

Instagram Banner


Josh Hillard nga Columbus, Ohio raportoi se më 12 dhjetor, ndërsa në pushim dreke në punë, ai vuri re një erë të çuditshme që vinte nga xhepi i pasëm i pantallonave të tij. Ai pastaj ndjeu nxehtësi të fortë që dogji lëkurën e tij, u pasua nga tymi i gjelbër dhe i verdhë.

Ngrohja dhe tymi vijnë nga iPhone XS Max e tij, por Hillard u detyrua të shkonte në një dhomë tjetër për të hequr smartphonin nga pantallonat. Një ekzekutiv dëgjoi Hillardin duke bërtitur, dhe përdori një zjarrfikës dore për të shuar flakët.

Hillard mori skiletin e iPhone XS Max të djegur në një dyqan Apple më vonë atë mbrëmje, por ai ishte i zhgënjyer me mënyrën se si ishte trajtuar. Ai pretendon se kaloi 20 minuta duke u përgjigjur pyetjeve nga një punonjës i Apple Store dhe pastaj priti 40 minuta pasi telefoni u dërgua në një dhomë kontrolli. Pasi kishte kërkuar një menaxher për të gjetur punonjësin dhe telefonin e tij, punonjësi u kthye me pajisjen e tij. Ata thuhet se i thanë Hillard se telefoni do të dërgohej në ekipin inxhinierik dhe se kjo ishte e vetmja mënyrë që ai të merrte një zëvendësim.

Article Logic
Execution time: 0.0034511089324951